سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره دیدار این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

 


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: به تیم نفت مسجد سلیمان تبریک و به بازیکنانم خداقوت می‌گویم. به خاطر بازی با برنامه و منظمی که انجام دادیم و رشادتی که مانند بازی‌های گذشته داشتیم، در این دیدار پیروز شدیم. با ریتم متفاوتی بازی را شروع کردیم، تغییر سیستم دادیم و بازیکنان به خوبی وظایف خود را انجام دادند. موقعیت‌های زیادی داشتیم که گل نشد، اما خوشحالم که می‌توانیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. روندی که در ۴ هفته گذشته در پیش گرفتیم، قابل دفاع بود. در ۴ بازی اخیر از نظر دفاعی عملکرد بهتری داشتیم و تنها یک گل خوردیم که آن هم از تراکتور بود.  آن یک گل را هم روی غفلت دریافت کردیم و به نظر من حق ما مقابل تراکتور پیروزی بود.  

ربیعی در ادامه گفت: این پیروزی را به هواداران واقعی مس رفسنجان تقدیم می‌کنم. اکنون خوشحالم که گل زدیم، گل نخوردیم و پیروز شدیم. امیدوارم با حمایت‌ هواداران بتوانیم این روند را ادامه دهیم.  

او درباره جایگاه تیمش در جدول لیگ برتر اظهار داشت:  لیگ به گونه‌ای است که فعلا نمی‌توان قضاوت دقیقی درباره تیم‌ها کرد. یک هفته تیمی ۳ گل می‌خورد و همان تیم هفته بعد ۴ گل  می‌زند.

او در ادامه گفت: نفت مسجد سلیمان تیم بسیار خوبی بود. این تیم به پرسپولیس نباخته بود و سپاهان را برده بود، اما ما برابر نفت مسجد سلیمان بازی را کاملا در اختیار داشتیم. درست است که  نفت مسجد سلیمان با بازی مستقیمی که انجام داد، توانست چند موقعیت ایجاد کند، اما در مجموع تیم ما نظم و ریتم درستی داشت و این موضوع در بازی‌های قبلی ما هم به چشم می‌خورد.

سرمربی مس رفسنجان افزود: گاهی اوقات فشار به اندازه‌ای روی بازیکنان زیاد بود که در زدن ضربات آخر دچار مشکل می‌شدیم. امروز هم در نیمه اول ضربات آخر ما خوب نبود و در نیمه دوم روی ضد حملات صاحب موقعیت‌هایی شدیم که پاس نهایی یا ضربات آخر ما مشکل داشت. با این حال خوشحالم که بازیکنان با این پیروزی توانستند کمی از فشار خارج شوند.

او گفت: امروز هیچ اعتراضی به داوری نکردم، اما در یکی، ۲ صحنه شاید داور چیز دیگری دید. به یک صحنه آفساید اعتراض داشتم. من با کمک داور در یک خظ ایستاده بودم و به اعتقاد من توپی که آذرباد برای طرحانی فرستاد، آفساید نبود. با این حال فیلم بازی را ندیدیم و نمی‌توانم قصاوت دقیقی بکنم. داوری مشکل دیگری نداشت و شاید من در آن صحنه اشتباه کردم. 


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار