رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کرمانشاه از امروز (۲۲ آذر) خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گودرز فهیمی رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۲ آذر، گفت : این تشدید نظارت‌ها تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.

او هدف از اجرای این طرح را ایجاد آرامش در بازار شب یلدا و جلوگیری از بروز تخلفات دانست و گفت : در قالب این طرح نظارتی، گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان با همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و ... فعال هستند.

 رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: نظارت‌ها در قالب دو شیفت صبح و عصر از سطح واحد‌های صنفی صورت می‌گیرد.

فهیمی با بیان اینکه برای شب یلدا تقاضا برای خرید میوه، شیرینی، آجیل و مواد پروتئینی بیشتر می‌شود، افزود: نظارت بر واحد‌های صنفی عرضه کننده این محصولات در اولویت است.

او بر لزوم جلوگیری از گرانفروشی برخی از اقلام از جمله میوه‌هایی مانند انار، هندوانه و ... در روز‌های منتهی به یلدا تاکید کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم بازار شب یلدا برای مردم آرام و بدون تخلف باشد.

او با اشاره به گستردگی بازار و محدودیت نیرو‌ها و امکانات دستگاه‌های نظارتی، از مردم خواست در این ایام در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.