دبیر مجمع روابط عمومی صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر گفت: رسانه‌های این شهرستان باید تقویت شوند و صنایع پتروشیمی نیز از ظرفیت آن‌ها بهره‌گیری بیشتری کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهنام صیفوری دبیر مجمع روابط عمومی صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: رسانه‌های این شهرستان باید تقویت شوند و صنایع پتروشیمی نیز از ظرفیت آ‌ها بهره‌گیری بیشتری کند و با حضور جواد گلی در مسئولیت روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، نگاه به رسانه‌های بومی و تعامل با آنها دستخوش تغییر و تحول اساسی شده است.

او افزود: رسانه‌های بومی باید فعالیت‌ها و اقدامات صنایع پتروشیمی چه در زمینه تولید محصولات، نوآوری و بومی‌سازی فناوری‌ها و چه در زمینه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، بدون پوشش رسانه‌ای و انتشار اخبار امیدآفرین، ناقص و ابتر می‌ماند.

صیفوری ادامه داد: ضمن اینکه باب انتقاد از کمی‌ها و کاستی‌های موجود باز است و رسانه‌ها باید در جهت انتقاد سازنده قلم بزنند، باید خبر‌های امیدآفرین را نیز به اطلاع مردم برسانند.

دبیر مجمع روابط‌عمومی‌های صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر تصریح کرد: صنایع پتروشیمی و رسانه‌ها باید در پیشبرد امور و توسعه و پیشرفت منطقه در کنار و مکمل همدیگر باشند و در این مسیر یکدیگر را یاری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.