استاندار خوزستان گفت: با توجه به تغییر وضعیت شهر‌ها محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های نارنجی استان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: شرایط استان در وضعیت کرونایی مناسبی است و بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، خوزستان جزو استان‌هایی بوده که بسیار خوب بیماری را کنترل کرده است که از مردم برای همکاری در اجرای محدودیت‌ها و رعایت نکات بهداشتی تشکر می‌کنیم.  

او افزود: در حال حاضر در وضعیت موارد بستری و همچنین مرگ و میر ناشی از کرونا؛ خوزستان نسبت به جمعیت، از آخر در رده سوم کشور قرار دارد و با توجه به تغییر وضعیت شهرها، محدودیت‌های کرونایی کاهش می‌یابد و شیوه نامه‌های بهداشتی به جز در شهر‌های نارنجی، بر اساس وضعیت زرد اعمال می‌شود.

شریعتی بیان کرد: البته نباید این وضعیت موجب غفلت، کوتاهی و اهمال ما شود، زیرا در صورت غفلت و کوتاهی، مجددا بیماری اوج می‌گیرد و هفته آینده شب یلدا را پیش رو داریم؛ از مردم می‌خواهیم شب یلدا را مجازی برگزار کنند و دورهمی‌ها را برگزار نکنند تا بیماری در خوزستان فروکش کند.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی و اجرای طرح شهید سلیمانی، گفت: در حال حاضر اهواز، آبادان و بهبهان در وضعیت نارنجی و دیگر شهر‌ها در وضعیت زرد هستند که طبق پروتکل‌ها، اعمال محدودیت‌ها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.