مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به آسیب دیدگان کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه این نهاد به آسیب دیده از کرونا در استان ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرد افزود: ۹۴۴ طرح اشتغال زایی و کارآفرینی مددجویان به دلیل محدودیت‌های کرونا آسیب دیدند.


بیشتر بخوانید 


او میزان خسارت این طرح‌ها را ۲۶ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این نهاد در تلاش است تا این آسیب‌ها را در قالب تسهیلات قرض الحسنه جبران کند.

او بیان اینکه این خسارات بیشتر در حوزه دامپروری، خدماتی و صنفی و صنعتی بوده است، یادآور شد: توزیع بسته‌های معیشتی بین ۴۶ هزار و ۸۱۴ خانوار مددجوی استان از دیگر اقدامات این نهاد با شروع رزمایش همدلی بوده است.

الهی راد با بیان اینکه کمیته امداد تا کنون اقدامات بسیاری برای کمک به آسیب دیدگان کرونا انجام داده است، افزود: این نهاد از ابتدای شیوع کرونا ۷۰۰ میلیون تومان برای هزینه‌های معیشتی، نگهداری و درمانی بیماران زمین گیر، صعب العلاج و سالمند استان کمک کرده است.

او افزود : همچنین ۶۰۰میلیون تومان نیز برای افراد نیازمند و غیر مددجوی استان و بازماندگان فوتی ویروس کرونا کمک کرده است.

الهی راد افزود: این نهاد برای رفاه حال خانواده‌های بیماران کرونایی متوفای زیرپوشش در صورت سرپرست بودن مددجو، چهار میلیون تومان و در غیر این صورت دو میلیون تومان می‌پردازد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.