مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت:امسال به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا  نمایشگاه شب یلدا در کرمانشاه برگزار نمی شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بنفشه امامی‌نیا مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت:در ۴  سال گذشته نمایشگاه شب یلدا را عمدتا به صورت سراسری و گاهی به همراه برنامه جانبی برگزار می‌کردیم اما امسال به دلیل شرایط بیماری کرونا  این نمایشگاه برگزارنمی‌شود.

اوبا اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا از ابتدای امسال مانع برپایی بسیاری از نمایشگاه‌ ها در  کرمانشاه شده است تصریح کرد: امسال حدود ۱۰ نمایشگاه را از دست داده ایم .

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه با بیان اینکه به دلیل شرایط بیماری کرونا برپایی نمایشگاه در نیمه اول امسال عمدتا تعطیل بود افزود:  از اواخر شهریور تا مهر ماه فرصت برگزاری نمایشگاه‌های صرفا تخصصی را داشتیم که توانستیم در این مدت پنج نمایشگاه را با رعایت کامل مسائل بهداشتی برگزار کنیم.

او از برنامه‌ریزی برای برپایی پنج نمایشگاه تخصصی دیگرتا پایان سال در استان خبر داد و گفت: قصد داریم  ۲۴ آذر نمایشگاه "کالای ایرانی" را برگزار کنیم و از آنجایی که مجوز برپایی نمایشگاه تخصصی در شهر‌های نارنجی و زرد به صورت سراسری صادر شده به دنبال اخذ نظر مسئولین استان برای برپایی این نمایشگاه هستیم.

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.