جعفرزاده از برگزاری دوره‌های آموزشی نوغانداری (پرورش کرم ابریشم) با هدف اشتغال مددجویان جویای کار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، شبیب جعفرزاده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام بیان کرد: این دوره آموزشی با همکاری مرکز نوغانداری کشور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت ویدیو کنفرانس برای کارشناسان اشتغال و خودکفایی این نهاد برگزار شد.

او افزود : کارشناسان حوزه اشتغال شهرستان‌های تابعه این نهاد با فراگیری دوره‌های آموزشی در زمینه نوغان داری ضمن شناسایی مددجویان دارای استعداد‌های لازم با ارائه مشاوره و آموزش به این مددجویان زمینه اشتغال آنان را در این عرصه فراهم می‌کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مددجویانی که دارای زمین کافی و مناسب بوده و مایل به اشتغال در این زمینه هستند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد درخواست خود را ثبت و امداد نیز ضمن ارائه آموزش و مشاوره به این افراد به منظور ورود آن‌ها به این عرصه درآمد زا، نهال توت و نوغان به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

جعفرزاده ادامه داد: از آنجایی که اشتغال در این عرصه یکی از زمینه‌های مهم برای خوداتکایی و توانمندسازی مددجویان است این دوره‌های آموزشی برای کارشناسان اشتغال و خودکفایی این نهاد تا پایان دیماه با برگزاری چند دوره‌ی دیگر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.