مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به ضرورت توجه به گسترش کسب و کارهای مجازی و حضور موثر آنها در بازارهای الکترونیکی گفت: ۱۶۲ نماد اعتماد الکترونیکی فعال در استان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: حمایت از کسب و کار‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات از یک سو و ساماندهی و نظارت موثر بر فعالیت آن‌ها ضرورت دارد.

او بیان کرد: تا کنون بیش از ۴۰۰ نماد اعتماد الکترونیکی در استان سمنان واگذار شد که از این تعداد در حال حاضر ۱۶۲ مورد فعال است.

حسن پور تاکید کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارتباطی و زیرساخت‌های مخابراتی ایجاد شده در استان سمنان در جهت رونق کسب و کار‌ها، توسعه اقتصادی و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی جدید دارای اهمیت است.

او با تاکید بر شفاف سازی چرخه کسب و کار الکترونیکی و بهبود شاخص‌های کسب وکار، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی را ضروری دانست.

او تاکید کرد: رعایت حقوق شهروندان و اجرای قوانین با دقت و حساسیت ویژه‌ای در این اداره مورد پیگیری است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به ضرورت شناسایی و کاهش آسیب‌های اقتصادی شرکت‌ها و کسب و کار‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ناشی از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان شناسایی و حمایت از کسب و کار‌های حوزه فناوری در دوران کرونا است.

حسن پور با قدردانی از فعالیت صاحبان کسب و کار‌های این حوزه در شرایط کنونی، گفت: طرح‌هایی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مرتبط به صورت تسهیلات برای حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده در شرایط بحرانی اختصاص یافته است.

او با بیان آنکه تسهیلات ذکر شده از ظرفیت مناسبی جهت کاهش مشکلات کسب و کار‌ها در شرایط کنونی برخوردار است افزود: با توجه به حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناور در استان سمنان که در شرایط کنونی علاوه بر حفظ نیرو‌های شاغل، ظرفیت جذب نیروی کار جدید را نیز دارا است بیان کرد: بهره مندی از این تسهیلات در شرایط کنونی برای شرکت‌ها از اولویت بالایی برخوردار است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل به نشانی semnan.ict.gov.ir از جزییات و شرایط بهره مندی از تسهیلات حمایتی فوق آگاهی یابند.

برچسب ها: تسهیلات ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.