محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای عرض ارادت به شهید باکری و مردم آذربایجان پستی به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتشار تصویری از شهید مهدی باکری غیرت و مردانگی مردمان این خطه از کشورمان را ستود و نوشت "آذربایجان را مجروح کردند، ولی دلیرانه روی پای خود ایستاد و از خود و تمامیّت ایران دفاع کرد".

" آذربایجان

آذربایجان را دوست دارم؛ آنجا که هر "خیابان"ش، "امیرخیز" است.
دجله را دوست دارم؛ آنجا که شکوه غیرت آذربایجان جوشید.
آذربایجان قلب ایران است و مهدی قلب من.

هنوز جبهه‌های جنوب صدای #مهدی_باکری را به یاد دارد؛ "برادر محسن کسی که برای خدا می‌جنگد، عقب نشینی ندارد". مهدی جان، برادرم، عقب نشینی نمی‌کنیم. از جان و حتی آبروی خود می‌گذرم و راهتان را ادامه می‌دهم.

آذربایجان را مجروح کردند، ولی دلیرانه روی پای خود ایستاد و از خود و تمامیّت ایران دفاع کرد. لشکر عثمانی با آن همه جنایت تا تبریز هم رسید، ولی آذربایجان او را شکست داد.

آذربایجان در دفاع از خود و تمامیّت ایران، تا آنجایی ایستاد که ابراهیم وار، اسماعیل خود را در دجله قربانی کرد؛ اولین خونی که از دجله به اروند رسید و وارد خلیج همیشه فارس شد، خون برادر مهدی باکری بوده است."

شعرخوانی اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در مراسم رژه پیروزی جمهوری آذربایجان در قره باغ با واکنش‌های زیادی رو به رو شد. اردوغان در این مراسم، در بخشی از صحبت هایش شعری خواند که مفهوم آن حساسیت ایرانیان را برانگیخت و با واکنش مواجه شد. مسئولان و کاربران ایرانی پست‌هایی را با مضامینی چون عشق به ایران و مردم آذربایجان و همینطور در اعتراض به اردوغان منتشر کردند.


بیشتر بخوانید


در ادامه تصویر پست محسن رضایی را مشاهده می‌کنید:آذربایجان در دفاع از تمامیّت ایران، ابراهیم وار اسماعیل خود را در دجله قربانی کردانتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
درود برغیرت محسن رضایی
آخرین اخبار