فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از آغاز اعزام اکیپ‌های گشتی طرح زمستانی پلیس راه استان در محور‌های مواصلاتی خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: اکیپ‌های متعددی از راهداری، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و امداد خودرو از امروز تا آخر زمستان در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل حضور خواهند داشت تا مردم در آرامش و آسایش در این محور‌ها تردد کنند.

او افزود: ۳۷۳ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، آمبولانس، ماشین آلات راهداری و برفروبی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل در مدت سه ماه برای مردم خدمات ارائه خواهند کرد و تعداد نفراتی که در این رابطه بکار گیری خواهد شد ۵۷۷ نفر می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه در روز‌های بارندگی باید از سالم بودن برف پاک کن‌ها و لاستیک‌ها قبل از تردد‌ها مطمئن شد بیان کرد: منبع آب شیشه شوی خودرو هم باید مرتب کنترل شود چرا که در یک جاده گل آلود، حتی پس از باران، لاستیک خودرو‌های جلویی شیشه‌ها را کدر می‌کند.

سردار حسینی با اشاره به این مطلب که یکی از مشکلات ایجاد شده برای رانندگان در جاده‌های برفی و کوهستانی اتمام سوخت است افزود: به رانندگان توصیه می‌کنیم در هنگام ورود به جاده و به خصوص جاده‌های کوهستانی باک بنزین خود را پر کرده و با باک بنزین کامل سفر کنند.

او تصریح کرد: همچنین به رانندگان توصیه می‌شود تا در هنگام سفر در این فصل تجهیزات زمستانی کامل و لباس گرم به همراه داشته و احتیاط لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.