فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: هدف از اجرای این طرح، افزایش انضباط ترافیکی و ایمنی تردد‌ها در معابر برف گیر خراسان شمالی، مدیریت حوادث ترافیکی و رسیدگی سریع به تصادفات و کمک به مصدومان و در راه ماندگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سردار علیرضا مظاهری  فرمانده انتظامی خراسان شمالی در مراسم آغاز طرح زمستانه پلیس راه  گفت: در اجرای این طرح ۳۳۰ نفر نیروی پلیس، ۷۷ تیم خودرویی، ۱۹ تیم موتوری و ۶۲ پاس پیاده بکارگیری شده اند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه روزی در ۴ گردنه امین الله، اسدلی، جوزک و تنگه ترکمن استقرار دارد، افزود: تعداد ۷ تیم خودرویی نیز با همیاری و همکاری تیم‌های امداد و نجات راهداری، امداد خودرو و اورژانس بکارگیری شده اند.


بیشتر بخوانید


سردار مظاهری به امکانات و تجهیزات سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در اجرای این طرح نیز اشاره کرد و گفت: ۷۰ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، ۵۹ پایگاه ثابت و سیار، ۷۲۰ نفر امدادگر و ... در حوزه هلال احمر و اورژانس در اجرای این طرح بکار گیری شده اند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اداره کل راهداری استان نیز در این طرح با بکارگیری تمام توان خود و همچنین ۲۵۶ نفر نیرو مستقر در ۲۶ راهدارخانه در سطح استان، آماده اجرای ماموریت طرح زمستانه است، تصریح کرد: انتظار ما از شهروندان و خصوصا رانندگان عزیز این است که برای حفظ سلامت و امنیت خود به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس و سازمان هوا شناسی توجه کرده و قبل از سفر ضمن به همراه داشتن تجهیزات ایمنی، از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نمایند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه پلیس نیز در اجرای این طرح ۳۳۰ نفر نیرو را بکارگیری کرده است، عنوان کرد:هدف از اجرای این طرح، افزایش انضابط ترافیکی و ایمنی تردد‌ها در معابر برفگیر استان، مدیریت حوادث ترافیکی و رسیدگی سربع به تصادفات و کمک به مصدومان و در راه ماندگان است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.