استاندار مرکزی گفت: بیمارستان دوم شهر خمین در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در سفر به شهرستان خمین در حاشیه بازدید از از روند اجرایی بیمارستان در حال ساخت ۱۴۴ تختخوابی خمین که دومین بیمارستان این شهر است در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از پیشرفت فیزیکی این بیمارستان خبر داد.

آقازاده افزود: بیمارستان دوم در حال ساخت خمین بعد از ۳ ماه با پیمانکار جدید قرار داد ۹ ماهه‌ای را منعقد کرده و در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او ادامه داد: امیدواریم این بیمارستان نیمه‌های سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسیده و به شهروندان خمینی و سایر نقاط استان خدمت رسانی کند.

استاندار مرکزی بیان کرد: پروژه‌های دیگر عمرانی و اقتصادی خمین هم از چند ماه آینده به صورت پی در پی به بهره برداری میرسند و امید اریم با افتتاح این پروژه‌ها شاهد افزایش نرخ اشتغال و رونق اقتصادی در این شهرستان باشیم.

آقازاده در حاشیه بازدید از شهرک گل و گیاه خمین هم گفت: شهرک گلخانه‌ای خمین یکی از بهترین شهرک‌های تولید گل و گیاه از نظر زیر ساخت‌های مناسب در استان مرکزی است.

او تصریح کرد: در این بازدید برخی مشکلات گلخانه داران از جمله مشکل تامین آب و مسائل مرتبط با فروش محصولات با توجه به شیوع ویروس کرونا مطرح شد که در جلسات مختلف استانی و شهرستانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار