رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: نهضت جهش تولید بلند مدت و سه ساله درسازمان بسیج سازندگی تعریف شده است تا بتواند حرکتی اثرگذار باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرتیپ محمد زهرایی روز یکشنبه در چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در مشهد گفت:  ایجاد اشتغال، تهیه مسکن محرومان در محله‌های حاشیه شهر و روستا، آزادی زندانیان و کمک به حل مشکلات بهداشت و درمان در مسیر حرکت جامع محرومیت‌زدایی و جهش تولید تعریف شده است.

او افزود: تهیه ۳ هزار و ۷۱۲ واحد مسکن برای اقشار کمتر برخوردار جامعه با حرکت نهضت کمک مومنانه آغاز شد و امیدوار هستیم در خاتمه به بیش از ۲۰۰ هزار مسکن برای محرومان برسد.

رییس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: در موضوع اشتغال‌زایی نیز با همکاری بسیج اقشار کشاورزی، صنعت، کارگری و اصناف، طرح‌های خوبی در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم در رفع معضل بیکاری تاثیر گذار باشد.

زهرایی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر مخرب آن بر اقشار مختلف جامعه بیان کرد: برای مقابله با کرونا، بسیج سازندگی ۲ ماموریت ویژه را بر عهده گرفت که یکی از آن‌ها کمک به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و پیگیری تفاهم نامه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

او تصریح کرد: در کمیته جهادگرانه و حمایت از کمک مومنانه که با یاری اقشار ۲۲گانه بسیج صورت می‌پذیرد، به صورت هدفمند به نیازمندان و افرادی که در این طرح مورد شناسایی و قرنطینه قرار گرفته‌اند خدمت رسانی خواهد شد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.