سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از دیدار تیمش برابر شهرخودرو درباره این دیدار صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی برابر شهر خودرو گفت: جا دارد از تک تک بازیکنان تشکر کنم و به مجموعه تیم تبریک بگویم و از تمامی افرادی که برای تیم زحمت می کشند سپاسگزارم. بازی خوبی را ارائه دادیم و هر دو تیم بازی قشنگ و جوانمردانه ای را به نمایش گذاشتند.

او ادامه داد: هر دو نیمه صحنه های بسیار خوبی را نظاره گر بودیم و هر طرفداری از این بازی لذت می برد. در مجموع بازی خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. به تیم شهر خودرو خسته نباشید می گویم و ان شاالله در بازی های آینده موفق باشند.

فکری درباره تیم شهر خودرو بیان کرد: حریف قبل و بعد ۱۰ نفره شدن بازی خوبی را ارائه داد و اکثر مواقع روی دروازه ما فشار آوردند. زمانی که ما به گل رسیدیم تیم حریف دو موقعیت را روی دروازه ما رقم زد و می توانستند به گل برسند و شاید ما خوش شانس بودیم که نگذاشتیم حریف به گل برسد. شهر خودرو تیم خوب و یکدستی است و مربی جوانی دارد. شهر خودرو می تواند نتایج خوبی را کسب کند و جزو تیم های خوب باشد.

او درباره مصدومیت محمد نادری گفت: وضعیت نادری در حال بررسی است و فردا باید از زانوی او عکس گرفته شود.

فکری درباره دلخوری قایدی هنگام تعویض از بازی گفت: روی بحث دلخوری نمی توان حرفی زد و من چیز خاصی ندیدم که قایدی دلخور باشد اما به هر حال هر بازیکنی علاقه دارد ۹۰ دقیقه کامل در زمان بازی باشد. قایدی در بازی های قبلی کامل برای ما به میدان رفته بود، اما با توجه به دو گلی که زدیم صلاح دانستیم او بیرون بیاید و استراحت کند تا آسیب نبیند.

سرمربی استقلال افزود: به هر حال در نظر داشتیم دو گل را حفظ کنیم و دوباره به گل برسیم، اما دیگر نشد گل بزنیم و اینکه توانستیم دروازه را بسته نگه داریم خوب بود.

او درباره جریمه از سوی نساجی گفت: لازم نمی بینم در این باره صحبت کنم. اعتراض می زنیم تا ببینیم کمیته استیناف چه خواهد کرد.

فکری درباره داوری گفت: فکر نمی کنم شهر خودرو از داوری ضرر کرده باشد و در مجموع داوری عملکردی نداشت که هر دو تیم ضرر کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اضافه شدن امید روانخواه به کادرش گفت: در حال حاضر صحبتی نشده است و فعلا لازم نیست فردی به کادر اضافه شود. اگر لازم شد تصمیم گیری خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار