سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: امروز فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد و اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم می‌توانستیم ۳ گل به ثمر برسانیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در کنفرانس خبری بعد از بازی با استقلال تهران که با شکست ۲ بر صفر تیم مشهدی همراه بود در مورد این دیدار گفت: تیم جوانی داریم و از تمام بازیکنانم بابت عملکردشان تشکر می‌کنم. از روز اول حضورم در تیم شهرخودرو گفتم که اهداف بلند مدتی را در این تیم پیگیری می‌کنیم. در ابتدا بازی را خوب شروع نکردیم و گل خوردیم، بعد از گل ۲ موقعیت خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم و در دقیقه ۲۵ با اخراج معصومی ۱۰ نفره شدیم.

او ادامه داد: در بین ۲ نیمه نکته تاکتیکی خاصی به بازیکنان نگفتیم و فقط سعی کردیم از نظر روحی به آن‌ها انگیزه بدهیم و در مورد توانایی‌هایشان به آن‌ها گفتیم که اگر بدون اشتباه بازی کنیم می‌توانیم پیروز این بازی شویم. همین اتفاق هم افتاد و توانستیم نیمه دوم را بهتر آغاز کنیم، اما امروز فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد و اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم می‌توانستیم ۳ گل به ثمر برسانیم و پیروز این دیدار باشیم.

رحمتی درمورد اخراج معصومی و ۱۰ نفره شدن تیمش گفت: خیلی از اتفاقات در بازی‌های دیگر هم افتاد، ولی داور از آن گذشت، مثلا در بازی با پاختاکور هم همین اتفاق افتاد و ماشاریپوف اخراج شد. برخی مواقع داور تحت فشار است و ممکن است نتواند که در لحظه تصمیم خوبی بگیرد، اما در مجموع جوانی تیم کمی ما را اذیت می‌کند، به طور حتم رفته رفته شرایط ما بهتر هم خواهد شد.

سرمربی تیم شهرخودرو در پاسخ به این سوال که تقابل خودش با استقلال را چطور می‌بیند گفت: من در حوزه فنی در خدمت شما هستم و اگر سوالی در این زمینه دارید پاسخ می‌دهم.

او در خصوص عملکرد احمد الجبوری مهاجم تیمش که چند موقعیت گل را از دست داد گفت: جبوری بازیکن خوب و جوانی است که من از او راضی هستم. او موقعیت‌های خوبی خلق کرد و می‌تواند در موقعیت قرار بگیرد. همین که او می‌تواند موقعیت خلق کند برای تیم ما خیلی خوب است. ما رفته رفته سعی می‌کنیم نواقص او را در گل زدن حل کنیم تا همه چیز حل شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار