کیم دو هون بیان کرد بازیکنان اولسان روحیه خوبی برای قهرمانی در آسیا دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به مصاف ویسل کوبه ژاپن رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

کیم دو هون، سرمربی اولسان کره در نشست خبری پس از دیدار با ویسل بیان کرد: انتظار یک دیدار سخت با ویسل کوبه را داشتیم و بازیکنان در این بازی با تمام توان بازی کردند و هر چه داشتند داخل زمین گذاشتند. برد را به همه تبریک می‌گویم و قبل از آمدن به دوحه روحیه تیم ضعیف بود، چون ۲ جام قهرمانی داخلی را از دست داده بودیم، اما وقتی به دوحه رسیدیم تلاش کردیم تا وضعیت خود را بهبود ببخشیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او افزود: بازیکنان به دلیل فشردگی مسابقات خسته شدند، اما همه آن‌ها با تمام توان تلاش کردند. دوست دارم از تمام بازیکنان حتی آن‌هایی که فرصت بازی پیدا نکردند و روی نیمکت بودند، تشکر کنم. از فردا خود را برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنیم.

همچنین یون بیت گرام، بازیکن اولسان هیوندای که به عنوان بهترین بازیکن دیدار با ویسل کوبه انتخاب شد، گفت: من خاطره خوبی از رویارویی با ایران دارم، اما اینجا مسئله انفرادی نیست. ما کار تیمی می‌کنیم و روی تیم تمرکز داریم و فرقی هم ندارد با چه تیمی در فینال بازی داریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار