رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب دور از انتظار نیست

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی گفت: گام دوم انقلاب را محکم‌تر برداشتن آنهم در مسیری که بارها سنگین‌تر، گرفتاری‌های افزون‌تر، سرعت تحولات بالاتر و هجمه‌های دشمن پیچیده‌تر است با یک ائتلاف قلوب و اراده قوی از سوی جریان انقلاب دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی  در نشست جبهه فعالان فرهنگی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بعد از قرن‌ها به برکت اقدامات امام خمینی (ره) در جهان سرمان را بالا گرفته‌ایم و این تصور که امام طرح، مدل مبارزه اختصاصی، چارچوب حرکتی و حرف متمایز نداشت یک ظلم است.

او  افزود: مهمترین اتفاق تاریخ در زمان غیبت امام مهدی(عج) به برکت مجاهدت امام خمینی(ره) اتفاق افتاد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) همواره به تکلیف خویش عمل کرده و تصور اینکه در این راه طرح نداشته یک اشتباه بزرگ است.

او  تصریح کرد: ما باید کلیات ایده تحولی و پیش‌برنده رهبر معظم انقلاب را دقیق‌تر بفهمیم که در نتیجه میدان برای ما روشن خواهد شد اینکه راهی غیر از «با یکدیگر رفتن» نخواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین قمی بیان کرد: خیلی وقت است که بالغ‌تر از این حرف‌ها شده‌ایم که خط کشی‌ها را جدی بگیریم باید در نظرداشته باشیم که همه چیز برای انقلاب و مردم است.

او بیان کرد: سیستان و بلوچستان را مهم می‌دانم نه اینکه در این استان نیروی کیفی نیست بلکه باید توان به توان یکدیگر بارهای بزرگ از روی زمین برداشت تا آرامش خاطر برای نایب امام عصر(عج) ایجاد شود و نشان دهیم که اینجا چراغی روشن است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: خواهش من از تشکل های فرهنگی این است که استوار و محکم کمک کرده تا این برهه «تشعشع و تلالو فرهنگی سیستان و بلوچستان» شود.

او  ادامه داد: اگربه فضل خداوند جبهه فرهنگی انقلاب شویم و بدون تردید با همدیگر بار را برداریم پروردگار برکات خود را نصیب ما خواهد کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور روز یکشنبه به منظور تکریم و معرفی مدیرکل سابق و جدید تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار