فرماندار هلیلان بیان کرد؛

ضرورت تداوم رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی تا قطع زنجیره کرونا

شهبازی بر ضرورت تداوم رعایت دقیق پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی تا قطع زنجیره کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، شهبازی فرماندار هلیلان با حضور در روستای پیامن وسطی زردلان گرمسیر در نشستی صمیمی که با حضور بزرگان، معتمدین و متنفذین این روستا‌ها برگزار شد، از مردم این روستا‌ها به دلیل همکاری با تیم‌های مراقبتی و نظارتی طرح شهید سلیمانی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم برگزاری اجتماعات و مراسمات تشکر و قدردانی کرد.

او در این گفت و گو صمیمی از بزرگان و معتمدین این روستا‌ها خواست که در صورت فوت هر شخص از برگزاری هر نوع مراسم با جمعیت زیاد ممانعت کنند.

شهبازی بر لزوم تداوم رعایت دقیق پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی تا قطع زنجیره کرونا در منطقه تاکید و از مردم روستا‌های زردلان گرمسیر خواست که بیشترین همکاری را با گروه‌های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و ستاد کرونا شهرستان داشته باشند.

فرماندار هلیلان روند اجرای غربالگری محلات برای قطع زنجیره کرونا در هلیلان را رضایت بخش عنوان کرد و افزود : رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی بعنوان مهم‌ترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید همچون گذشته رعایت شود که در صورت رعایت شیوه نامه بهداشتی تعیین شده زنجیره کرونا در این شهرستان قطع خواهد شد.

در پایان این نشست صمیمی هریک از بزرگان و معتمدین روستای زردلان گرمسیر ضمن طرح مسائل و مشکلات روستا‌های خود، نقطه نظرات خود را نیز مطرح کردند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.