به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می کند.
متقاضیان میتوانند، رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال کنند.
آدرس ایمیل: hr@barooj.net
شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
کارشناس حسابداری ( حقوق و دستمزد ) |
- جنسیت: آقا، خانم
- نوع همکاری: تمام وقت
مهارت های مورد نیاز :
- تهیه و تنظیم لیستهای حقوق و مزایای کارکنان با توجه به احکام صادره از سوی کارگزینی و ارائه به مقامات مافوق
- تهیه و تنظیم لیستها و گزارشات مربوط به کسورات قانونی از قبیل مالیات، بیمههای مختلف، بازنشستگی و ... و ارسال آن به واحدهای مربوطه
- ثبت و نگهداری اسناد، مدارک و حساب های حقوق و دستمزد در دفاتر و سیستم های مربوطه
- تهیه و ارائه گزارشات حسابداری از وضعیت پرداخت حقوق و دستمزد به مقامات مافوق حسب نیاز
- تهیه گزارش برای بانک ها
- تهیه گزارش های مالی
- سابقه حضور در هیات های مالیاتی ، جلسات اداره کار و ...
- مسلط به قوانین کار، مالیات و تامین اجتماعی
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
دانش مورد نیاز :
- مسلط به نرم افزارهای حسابداری و حقوق دستمزد
- مسلط به قوانین بیمه و مالیات و سایر قوانین روز مورد نیاز حسابداری و مالی
- آشنا به زبان انگلیسی
- دارای حداقل مدرک لیسانس حسابداری
- دارای حداقل 3 سال سابقه کاری
- منظم و دقیق، قدرت پیگیری بالا، مسلط به مذاکره، توجه به جزئیات، سازگاری / انعطاف پذیری
- جزئی نگر و توانایی برنامه ریزی به طور موثر جهت دستیابی به اهداف در زمان تعیین شده
- تسلط به عملیات و تهیه اظهارنامه مالیاتی حقوق
- تسلط قانون مالیاتهای مستقیم، اداره کار و تامین اجتماعی
- داشتن سابقه کاری در شرکت های صنایع غذایی، مزیت محسوب میشود .
|
|
انتهای پیام/