سرمایه‌گذار چینی واحد تولید کاغذ دیواری در بوشهر ایجاد کرده که این کارخانه در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، استاندار بوشهر در نشست با سرمایه گذار چینی یک واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، بیان کرد: چین به عنوان یک قدرت اقتصادی و ایران هم به عنوان قدرت منطقه‌ای می‌توانند  در زمینه‌های اقتصادی بیش‌تر همکاری کنند.

عبدالکریم گراوند افزود: با توجه به استقبال ایران و چین به فعالیت‌های اقتصادی بین دو کشور، علاوه بر تامین نیاز‌های داخلی، می‌توان از محصولات تولیدی برای صادرات هم استفاده کرد.

او تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه نفت و گاز و وجود نیروی انسانی، همکاری اقتصادی سرمایه گذار چینی در استان بوشهر می‌تواند زمینه ایجاد واحد‌های اقتصادی بیشتری هم فراهم کند.


بیشتر بخوانید


 یک شرکت چینی واحد تولید کاغذ دیواری در بوشهر راه اندازی کرده و قرار است این کارخانه در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

برای راه اندازی این واحد، طرف چینی برای تامین ماشین آلات و تجهیزات یک میلیون دلار هزینه کرده است و ۷۰ میلیارد تومان هم از سوی سرمایه گذار ایرانی در این طرح هزینه خواهد شد.

این واحد ظرفیت تولید روزانه چهار هزار رول کاغذ دیواری دارد و زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را هم فراهم خواهد کرد، قرار است طرف چینی واحد تولیدی دوم را برای تولید پوشش‌های دیواری، در بوشهر راه اندازی کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.