عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: خوشحالم که استقلال توانست یک برد شیرین خارج از خانه داشته باشد و صدر جدول را تجربه کند و این موضوع اتفاق خوبی است و مطمئن هستیم دل هواداران شاد می‌شود.

او درباره پول‌های زیر میزی رد و بدل شده در استقلال گفت: در دوران نقل و انتقالات به هر دلیلی برخی بازیکنان قراردادهایشان نسبت به قرارداد‌های قبلی آن‌ها خیلی متفاوت شد. حتی ارقام قرارداد کسانی هم که جدید به استقلال اضافه شدند نیز نسبت به قرارداد فصل پیش بالاتر بود. چون به طور طبیعی نمی‌شد هر رقمی را در قرارداد اضافه کنند، به همین خاطر تلاش کردند نظر این بازیکنان را جلب کنند و در این موضوع هیچ تقصیری بر گردن بازیکن نیست.


بیشتر بخوانید


او درباره اینکه آیا فرشید اسماعیلی قربانی قرارداد‌های منعقد شده است یا خیر گفت: تقصیری متوجه بازیکن نیست، اما ما انتظار داریم بازیکن رفتارش اخلاقی باشد و باشگاه هم موظف هست طبق اصول برخورد کند و من امیدوارم اسماعیلی به جمع بازیکنان بازگردد.

نظری درباره استعفای اعضای هیئت مدیره گفت: با رفتن سعادتمند باید یک فردی جایگزین او شده و در اولین فرصت مدیر عامل انتخاب شود و در این باره مجمع و هیئت مدیره گفت و گو‌های لازم را انجام دادیم، اما اینکه چه اتفاقی رخ می‌دهد نمی‌دانم. اما با قاطعیت می‌گویم هر تصمیمی که هیئت مدیره می‌گیرد به صرف باشگاه استقلال است. هیچ فردی با هیچ شخص دیگری مشکل ندارد. اینکه می‌گویند اعضا با مددی مشکل دارند را من جایی اعلام نکردم و از فردی هم نشنیدم و مطمئنا دو برادر هم شاید با هم اختلاف نظر داشته باشند. فضا بین سرپرست و اعضای هیئت مدیره خوب است.

نظری درباره جدایی مظلومی از سرپرستی استقلال گفت: من در این باره چیزی نشنیده ام.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره اضافه شدن امید روانخواه به کادر استقلال گفت: چنین موضوعی را تا به حال نشنیده ام.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار