مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ظرفیت گروه‌های جهادی برای آبرسانی روستا‌های محروم و دورافتاده این استان با توجه به تعداد زیاد و پراکندگی روستا‌های منطقه بهره خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: در ماه‌های اخیر نقشه اجرایی برای آبرسانی ۱۴۰ روستا از سوی آبفا به گروه‌های جهادی تحویل شده و عقد تفاهم‌نامه میان آنان نیز در دستور کار قرار دارد که امیدواریم موثر باشد.

او افزود: تاکنون گروه‌های خیر متعددی در زمینه آبرسانی روستایی با آبفای سیستان و بلوچستان مذاکره داشته‌اند که البته هنوز آن گونه که باید وارد فاز اجرا نشده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: گروه‌های خیر در صورتی که لوله و اتصالات پای کار بیاورند این آمادگی وجود دارد که ما همه ماشین‌آلات لازم را تهیه کنیم.

او بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اخیرا ۲۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی روستایی سیستان و بلوچستان در نظر گرفته است.

قاسمی افزود: این اعتبار با مشارکت گروه‌های جهادی هزینه و هر مجموعه جهادی و مردمی که پای کار این اقدام باشد با مشارکت ۵۰ درصدی وارد میدان شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار