تیم هندبال پاس قم که سال گذشته با تکیه بر ظرفیت جوانان بومی پس از هفت سال موفق به کسب مجوز صعود به لیگ برتر شد حالا در آستانه صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها و تاریخ سازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،پنجمین روز از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، گرامیداشت سردار شهید پورجعفری، روز یکشنبه ۲۳ آذرماه با برگزاری سه دیدار در گروه الف پیگیری شد که تیم هندبال تیم پاس ناجا قم به مصاف نفت و گاز گچساران رفت.

در این مسابقه پاس ناجا قم و نفت و گاز گچساران از ساعت ۱۶ مقابل هم صف آرایی کردند که در این دیدار حساس که تا دقایق پایانی با تساوی ۲۶ بر ۲۶ در جریان بود، در آخرین ثانیه‌های بازی تیم پاس ناجا قم با به ثمر رساندن یک ضربه پنالتی نتیجه را به سود خود به پایان رساند و زمین مسابقه را به عنوان تیم برنده با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ ترک کرد.

با این بُرد دل‌چسب با هشت بازی و ۹ امتیاز جایگاه خود در رده سوم جدول گروه الف این لیگ را حفظ کرد و با توجه به اختلاف سه امتیازی با تیم رده چهارمی پرسپولیس بهبهان، از دو بازی باقی مانده در این دور از مسابقات تنها نیاز به یک بُرد دیگر دارد.

تیم پاس ناجای قم مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال باید به مصاف نیروی زمینی شهید شاملی کازرون صدر نشین و ستارگان دشتستان قعر نشین جدول گروه اول برود، که با توجه به نتایج ضعیف تیم ستارگان دشتستان که تا کنون موفق به هیچ پیروزی نشده، کسب حداقل یک پیروزی در دو بازی آینده تیم قم بسیار محتمل است.

مربی تیم هندبال پاس ناجای قم  پیش از این مسابقه تاکید کرده بود که برای صعود به مرحله بعد محکوم به برد در حداقل ۲ مسابقه از ۳ مسابقه پیش رو هستیم.

محسن ولیان افزود: همچنان تیم پاس قم، پس از نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان شانس سوم صعود به مرحله بعدی است که لازمه آن کسب حداکثر امتیاز‌های ممکن در مسابقه‌های پیش رو است.

او ادامه داد: ورزشکاران این تیم از وضعیت آمادگی خوبی برخوردار هستند و تمام تلاش خود را برای حفظ جایگاه تیم در جدول گروه یک انجام می‌دهیم.

میثم صالحی بازیکن تیم پاس ناجا قم پس از این دیدار، بازی مقابل نفت و گاز گچساران را بسیارپرفشار دانست و گفت: تیم گچساران هم ما را تحت فشار قرار داد. با توجه به اینکه این سومین بازی ما در این دوره بود و هر دو تیم از لحاظ بدنی افت کرده بودند.

ولیان با بیان اینکه ما توانستیم با استفاده از تجربه بازیکنان مان بازی را در دست بگیریم و این مسابقه را با اختلاف یک گل برنده شویم گفت: ما با تمرینات بهتری وارد بازی‌های مرحله بعد خواهیم شد، مستحکم‌تر آغاز خواهیم کرد.

دور برگشت از مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشوراز ۱۹ آذرماه در سالن پوریای، ولی دانشگاه آزاد شیراز آغاز و تا فردا ۲۴ اذرماه ادامه دارد.

اتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار