مدیر سازمان حمل و نقل درون شهری تربت‌حیدریه گفت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۳۰نفر از رانندگان تاکسی، اتوبوس و وانت بار در این شهرستان به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدمحسن قندهاری مدیر سازمان حمل و نقل درون شهری شهرداری تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: پارسال روزانه ۶۰هزار نفر مسافر بوسیله اتوبوس‌های درون شهری در این شهر جا به جا می‌شدند که این آمار امسال به زیر ده هزار نفر رسیده است که به نوعی شاهد کاهش ۸۷ درصدی جا به جایی در خطوط اتوبوس بوده ایم.

او افزود: ۷۵۰تاکسی در شهر تربت حیدریه فعالیت می‌کنند که این تعداد با توجه به آمار جمعیت شهرستان استاندارد و در مقایسه با جمعیت شهر مازاد است.

مدیر سازمان حمل و نقل درون شهری شهرداری تربت‌حیدریه ادامه داد:کرونا و مشکلات اقتصادی تاثیر مستقیم بر درآمد تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها گذاشته است بطوریکه هم اکنون، حمل و نقل صرفه اقتصادی ندارد.

قندهاری بیان کرد: در ایام کرونا با تصمیم اتخاذ شده تا کنون، اجاره خط اتوبوس‌های بخش دولتی بخشیده شد و همچنین اجاره خط تاکسی‌ها نیز ۴ماه در ایام اوج کرونا بخشیده و اتوبوس‌های بخش خصوصی نیز ۱۵میلیون ریال کمک هزینه بلاعوض بیمه شخص ثالث دریافت کردند.


انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.