سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بهره مندی بیش از ۸۰ هزار نفر از طرح شهید سلیمانی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۸۰ هزار و ۴۷۲ نفر از جمعیت استان اردبیل از اول تا ۲۳ آذر ماه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از خدمات این طرح بهره‌مند شده اند.

او با بیان اینکه در این مدت هزار و ۱۱۰ نفر/ روز از اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل با نیرو‌های بسیج همکاری و مشارکت داشته اند، تصریح کرد: طرح حاج قاسم سلیمانی در ۳۶۱ روستا و شهر اجرا شده و به ۵۶۵ محله و ۲۲ هزار و ۹۹ خانه نیز سرکشی شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه اعضاء جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این طرح ۲ هزار و ۷۳۸ نفر مشکوک را به مراکز بهداشتی ارجاع داده اند، اظهار کرد: ۳ هزار و ۶۵۷ نفر دارای بیماری زمینه‌ای بوده و ۳۹ نفر هم به نقاهتگاه ارجاع داده شده اند.

ضربی ادامه داد: تاکنون در این طرح به ۴۷ هزار و ۶۱۳ نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل آموزش داده شده است.

او با اشاره به شناسایی خانواده‌های نیازمند توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این طرح تصریح کرد: ۲ هزار و ۱۴۷ بسته در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده، توزیع شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در طرح سردار شهید سلیمانی بیماریابی از درب منازل انجام می‌شود، ادامه داد: بعد از غربالگری افراد در جلوی منازل شان در صورت نیاز، آن‌ها به مراکز بهداشتی ارجاع داده می‌شود.

ضربی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل تمام توان خود را برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به کار گرفته است، اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری طرح شهید سردار سلیمانی به صورت کشوری اجرا می‌شود و در استان اردبیل هم جمعیت هلال احمر استان در خدمت هموطنان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.