سرهنگ کهزادی گفت: محدودیت‌های تردد ناشی از مدیریت شیوع بیماری کرونا همچنان با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه دارد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت گو با خبرنگار روه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد در شهر‌های استان ایلام به ویژه شهر‌های نارنجی ادامه دارد، گفت: این امر به دنبال مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا اجرایی شده است.

او افزود: با تغییر شرایط کرونایی شهرایلام، چرداول و آبدانان از وضعیت قرمز به نارنجی محدودیت‌های ورود و خروج و ممنوعیت تردد شبانه، در شهر ایلام و شهرستان‌های نارنجی در هفته جاری نیز، برابر دستورالعمل ستاد ملی شبانه مبارزه با کرونا برقرار بوده و لغو نشده است.

رئیس پلیس راهور استان ایلام با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد است، ادامه داد: در این راستا رانندگان باید بدانند که اعمال قانون توسط دوربین‌های کنترل و نظارت و مامورین انجام می‌شود.

او با بیان اینکه محدودیت‌های فعلی شامل خودرو‌های عمومی، امدادی، درمانی و دارای مجوز تردد نمی‌شود، بیان کرد: در این زمینه همه توان خود را برای کاهش تردد شبانه که نتیجه آن کاهش دورهمی‌ها است را به کار خواهیم بست.

سرهنگ کهزادی در ادامه به فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی در استان ایلام از ۱۵ آذر ماه اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری آموزش و آزمون‌های عملی با حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو و با رعایت تمام نکات بهداشتی شامل استفاده از ماسک، دستکش و شیلد جدا کننده اجرایی شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.