مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کردستان، میزان مطالبات بانک مهر در کردستان را کمتر از یک درصد عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اسعدی مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کردستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران رسانه‌ها برگزار شد، رویکرد بانک قرص‌الحسنه مهر ایران را خیراندیشی و کمک به رفع مشکلات جامعه و نیز پرداخت تسهیلات بدون سود بیان کرد.

او از رشد ۴۲ درصدی سپرده‌های بانک به دلیل اعتقاد مردم استان به موضوع قرض‌الحسنه خبر داد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان افزود: این بانک جدای از احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان، ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در استان‌های سیل‌زده را نیز بیمه کرده است.

اوافزایش سپرده‌ها و پرداخت بیشتر تسهیلات را یکی از از موفقیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دانست و گفت: بانک قرض‌الحسنه متکی به درآمد‌های خدماتی است و یک ریال سود تسهیلات دریافت نخواهد کرد.

به گفته اسعدی، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تاکنون در کشور ۸ میلیون فقره تسهیلات پرداخت کرده که ۳۶۲ هزار فقره آن در استان کردستان بوده است.

او خاطرنشان کرد: ۳۳ هزار فقره تسهیلات از منابع مرکز و ۳۲۹ هزار فقره هم از منابع استانی به متقاضیان در استان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کروستان میزان پرداخت تسهیلات امسال در استان را ۱۲.۵ میلیارد تومان ذکر کرد.

اسعدی اذعان کرد: از آنجایی که هدف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کمک به حل مشکلات مردم است، برای اشتغالزایی کولبران هم تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.

او ادامه داد: کالاکارت یکی دیگر از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که برای خرید کالای ایرانی پرداخت خواهد شد.

اسعدی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ فروشگاه با این بانک تفاهم‌نامه دارند که در قالب کالاکارت به مشتریان بانک استان خدمات ارائه می‌دهند.

او ادامه داد: تفکرات سودآوری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وجود ندارد بلکه تفکر رفع و برطرف کردن مشکلات جامعه بر این بانک حاکم است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.