مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان گفت: بسیج با ایجاد قرارگاه‌های محله‌ای در تحقق شعار جهش تولید نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در دیدار با مدیریت امور شعب پست بانک استان و عضو شورای هماهنگی بانک‌های این استان گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، سازمان بسیج در سه حوزه رفع مشکلات واحد‌های تولیدی، مسائل شهری و محرومیت‌زدایی قرارگاه‌هایی را راه‌اندازی کرده است.

به گفته او، هدف از تشکیل این قرارگاه‌ها رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و کمک به تحقق شعار جهش تولید است.

دهرویه به ارائه خدمات بسیج به روستا‌ها و مناطق محروم نیز اشاره و بیان کرد: آنچه که امروز شاهد آن هستیم؛ توزیع ناعادلانه امکانات و کالا‌های اساسی در روستاهاست؛ چراکه بیشتر امکانات و کالا‌های اساسی برای استفاده شهرنشینان اختصاص می‌یابد.

او اضافه کرد: در همین راستا خدمت بی منت در مناطق محروم با همکاری نهاد‌های مختلف درحال اجراست که امیدواریم با خدمات رسانی شایسته‌تر به روستانشینان و ساکنان مناطق محروم، شرایط بهره‌مندی آنان از امکانات عادلانه را فراهم کنیم.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با بیان اینکه صندوق‌های قرض‌الحسنه با همت سازمان بسیج سازندگی در استان سمنان ایجاد شده گفت: تا کنون بیش از ۴۵۰ صندوق قرض‌الحسنه با تلاش سازمان بسیج سازندگی و دیگر اقشار بسیج راه‌اندازی شده که اداره این صندوق‌ها نیز به مردم محله‌ای که صندوق در آن قرار دارد واگذار شده است.

او با اشاره به مهمترین خدمات قابل ارایه در این صندوق‌ها افزود: خدمات این صندوق‌ها شامل ارائه تسهیلات کارآفرینی و اشتغالزایی به جوانان و تولیدکنندگان است.

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: سپاه ، بسیج کارمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.