مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طالقان به خبر منتشره مبنی بر رهاشدن نخاله‌های ساختمانی حاشیه جاده اصلی این شهرستان پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، روز گذشته خبری در باشگاه خبرنگاران جوان مرکز البرز منتشر شد که حاکی از رها شدن پسماند و نخاله های ساختمانی در حاشیه جاده اصلی روستاهای بخش مرکزی طالقان بود.

این مسئله چهره زیبای طبیعت طالقان را مکدر کرده است؛ از آنجا که حفاظت و صیانت از جاده ها با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است، این موضوع را با رئیس این اداره در طالقان در میان گذاشتیم.


بیشتر بخوانید


پلگه، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طالقان در واکنش به این موضوع در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: برابر ماده هفت قانون ایمنی راه ها، رهاسازی نخاله های ساختمانی در حاشیه جاده ها تخلف محسوب می شود.

او افزود: برابر این قانون خودروی تخلیه کننده نخاله توقیف می شود و عاملان این جرم به جریمه نقدی و حبس به مدت سه تا شش ماه محکوم خواهند شد.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طالقان گفت: چندی پیش شهرداری طالقان محل آهک دره را برای تخلیه نخاله ساختمانی درنظر گرفته بود که عدم ساماندهی و نظارت بر روند تخلیه زباله باعث تخلیه نخاله ها در مسیر آهک دره و انسداد این مسیر شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.