نمایش آثار در جشنواره تئاتر آذربایجان‌غربی پایان یافت

نمایش آثار سی و دومین جشنواره تئاتر استانی در آذربایجان‌غربی با اجرای سه اثر "سگ‌ها مادرت را می‌خورند"، "جن گیر" و "وقتی زنجیر‌ها شیهه می‌کشند" در سومین روز برگزاری، به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امید خاکپور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی آذربایجان غربی گفت: نمایش "سگ‌ها مادرت را می‌خورند" به کارگردانی کاوه محمدزاده اجرا شد.

خاکپور با بیان اینکه این اثر در پلاتو هنر مجتمع فرهنگی هنری ارومیه به روی صحنه رفت، افزود: این نمایش دردی را نشان می‌دهد که از محدودیت‌های کوچک شروع و به فریاد زنی تبدیل می‌شود.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی آذربایجان غربی اضافه کرد: نمایش "جن گیر" نیز به کارگردانی هوشنگ بابایی ساعت ۱۵ عصر در تالار شمس ارومیه به روی صحنه رفت.

خاکپور بیان کرد: این نمایش داستان زن و مرد خیاطی است که سعی دارند شغل خود را توسعه داده و تولیدی راه بیاندازند، ولی با ورود موجودات مافوق طبیعی زندگی آن‌ها دستخوش تغییراتی می‌شود.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی با بیان اینکه آخرین اجرای این جشنواره به نمایش " وقتی زنجیر‌ها شیهه می‌کشند" اختصاص یافت، افزود: این نمایش با کارگردانی علی پیروزنیا به روی صحنه رفت.

او اظهار داشت: این نمایش روایت آخرین بازماندگان ایل قاجار شامل عمه و یک برادرزاده معلول است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.