امام جمعه سرخه گفت: مشکل کمبود زمین‌ برای ساخت منازل مسکونی، یکی از مشکلات جدی و اصلی شهر سرخه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حجت الاسلام فاطمی بصیر امام جمعه سرخه در دیدار با معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: بالغ بر ۵۰۰ نفر از همشهریان سرخه ای متقاضی مسکن در سرخه بوده که از این تعداد، ۸۰ نفر از ایثارگران عزیز و گرانقدر هستند.

او افزود: مشکل کمبود زمین‌ برای ساخت منازل مسکونی، یکی از مشکلات جدی و روز شهر سرخه است و بضاعت ما در بحث تامین زمین برای ساخت منزل مسکونی در شهر سرخه بسیار کم بوده و زمین سهل الوصل برای تحویل به متقاضیان وجود ندارد.

حجت الاسلام فاطمی بصیر ادامه داد: بالغ بر ۵۰۰ نفر از همشهریان سرخه ای متقاضی مسکن در سرخه بوده که از این تعداد، ۸۰ نفر از ایثارگران عزیز و گرانقدر هستند.

امام جمعه سرخه ابراز داشت: افزایش هزینه ساخت آپارتمان در سرخه به دلیل کمبود زمین مسکونی و قیمت گزاف قیمت زمین، یکی دیگر از مشکلات شهر سرخه در حوزه مسکن و تامین‌ منزل است.

دهقان، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان هخم در این دیدار گفت: اطراف شهر سرخه محاط به زمین های کشاورزی و باغات است که باعث شده بحث تامین زمین در شهر سرخه و افزایش ‌محدوده با مشکلاتی مواجه شویم.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.