با بسته اخبار انتظامی امروز سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹، همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بسته اخبار انتظامی امروز سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان  به شرح زیر است:

سارقان اماکن خصوصی و دولتی در بم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بم از دستگیری باند ۸ نفره سارقان اماکن خصوصی و دولتی با ۲۴ فقره سرقت در شهرستان بم  خبر داد.

سرهنگ اکبر نجفی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی از جمله خانه باغ‌ها، ساختمان‌های نیمه کاره و ادارات، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بم قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات فنی پلیسی، ۵ نفر سارق را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی در چند عملیات غافلگیرانه، متهمان را در داخل مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم تصریح کرد: در این رابطه با تلاش ماموران، ۳ نفر مالخر نیز که با این سارقان به صورت باندی در انجام سرقت‌ها و خرید اموال مسروقه مشارکت داشتند، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان وسایل و مصالح زیادی کشف و تحویل مال باختگان شد.

انهدام باند قاچاق دام زنده در انار

فرمانده انتظامی شهرستان انار از انهدام باند قاچاق احشام و کشف ۳۶ راس دام زنده از ۳ دستگاه پژو در شهرستان انار خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: ماموران پلیس انار  به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ضمن انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق احشام مطلع و دستگیری آن‌ها را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران با گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به ۳ دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو‌ها، ۳۶ راس گوسفند قاچاق که از استان یزد بارگیری و به جنوب کشور حمل می‌شدند، کشف و ۶ متهم دستگیر شدند.

کشف ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در فهرج

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج از کشف ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، دستگیری ۲ متهم و توقیف یک دستگاه خودرو در عملیات مشترک پلیس فهرج و نرماشیر خبر داد.

سرهنگ رضا رفیع آبادی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج و نرماشیر از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر از محور‌های شهرستان فهرج به مرکز کشور مطلع و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار قرار دادند.

او  افزود: طی هماهنگی با مقام قضایی، ماموران پلیس موادمخدر فهرج با همکاری شهرستان نرماشیر، به مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام و پس از گذشت زمانی در میدان ورودی شهر فهرج، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی فهرج بیان کرد: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران و شلیک پلیس، خودرو متوقف شد.

او تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ، ۱۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که از مرز‌های شرقی کشور وارد شده بود را کشف و دو متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ رفیع آبادی با اشاره به بازداشت متهمان و توقیف خودرو مذکور تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ، اولویت اصلی پلیس این شهرستان است و ما با هماهنگی مقام قضایی، آرامش را از آنان خواهیم گرفت.

مسافرت خانوادگی با بار شیشه

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۳ کیلو و ۷۵۰ گرم شیشه در قالب مسافرت خانوادگی در شهرستان سیرجان  خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سیرجان در اجرای طرح مبارزه با ورود مواد مخدر، هنگام کنترل محور بافت ـ سیرجان به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی تخصصی از این خودرو، ۳ کیلو و ۷۵۰ گرم شیشه جاساز شده در وسایل مربوط به فرزندان این خانواده را کشف و ۳ متهم را به همراه ۳ فرزندشان به پلیس مبارزه با مواد مخدر، انتقال دادند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.