قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۱۴ فرزند محسنین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد فاقد حامی مالی و چشم انتظار حمایت نیکوکاران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نجف علی حیدری قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۲۱۴ فرزند محسنین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد فاقد حامی مالی و چشم انتظار حمایت نیکوکاران هستند.

او با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل فرزندان مددجوی دارای سرپرست ناتوان است افزود: مشمولان این طرح دارای سرپرست هستند، اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان پرداخت هزینه‌های آن‌ها را ندارد.


بیشتر بخوانید


حیدری پویش ایران همدل را طرحی جهت حمایت مالی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین بیان و اضافه کرد: چهار هزار و ۸۸۴ نفر از فرزندان خانواده‌های مددجو در سامانه اکرام ایتام و فرزندان محسنین استان ثبت‌نام شده‌اند و نیکوکاران می‌توانند با با پرداخت ماهیانه ۱۰ هزار تومان به بالا سهمی در رشد، تعالی و تضمین آینده فرزندان خانواده‌های نیازمند استان داشته باشند.

او ادامه داد: کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد.

حیدری گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و یا عدد یک را به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ پیامک کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار