فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوسف گفت: اگر پژوهشی صورت نگیرد، دانش بشری افزایش نخواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بشیری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوسف در جلسه گرامیداشت هفته پژوهش گفت: هفته پژوهش و فناوری، با شعار پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید مزین شده است.

او افزود: قرآن به عنوان راهگشای راه سعادت دنیا و آخرت نشان دهنده‌ ی اهمیت کتاب، دانش، علم و پژوهش است.


بیشتر بخوانید


بشیری ضمن اشاره به اهمیت جایگاه علم و دانش در جامعه بیان کرد: امروزه کسب قدرت و داشتن بازو‌ های توانمند در جهت ایجاد آمادگی برای مقابله با دشمن با بهره گیری از علم و دانشی همراه است که در خدمت جهش تولید باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوسف عنوان کرد: فراگرفتن علم و دانش از نظر دین اسلام برهمه واجب است و زن مرد نمی ‌شناسد و همه باید به دنبال تحصیل علم دانش باشند و کوتاهی در این باره پذیرفته نیست.

بصیرت و پژوهش، نهایت علم آموزی

بشیری با بیان اینکه تحقیق و پژوهش علمی در اسلام اهمیت بسیار فراوانی دارد، گفت: افکار، اندیشه ‌ها و آثار محققان و پژوهشگران هر جامعه زیرساخت ‌های علمی آن جامعه را تشکیل می‌دهد.

او افزود: دانش و پژوهشی که مبتنی بر بصیرت باشد یکی از نکات کلیدی برای پیشبرد انقلاب و قوه محرک آن و نهایت علم آموزی است.

بشیری با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده بیان کرد: رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی کشور، با مجاهدت ‌های علمی و ماندگار خویش افقی نو را پیش روی جوانان، پژوهشگران و نخبگان ایران اسلامی و جهان اسلام گشود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوسف گفت: هفته پژوهش و فناوری، هفته‌ای است که فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف پژوهش و فناوری را در کشور فراهم می‌آورد تا کلیه ذی نفعان ضمن اطلاع از روند ‌ها و وضعیت موجود در کشور برای آینده، برنامه ریزی و اقدامات بهتر و مهم تری را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.