تاریخ آزمون‌های معوق فنی و حرفه‌ای بوشهر مشخص شد

آزمون‌های معوق فنی و حرفه‌ای بوشهر در بازه زمانی ۲۷ آذر تا ۴ دی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: آزمون‌های تفاهم‌نامه، صنعت ساختمان و هماهنگ که با توجه به محدودیت‌های کرونایی در استان لغو شده بود در بازه زمانی ۲۷ آذر تا ۴ دی برگزار می‌شود.

احمد لیراوی افزود: با هماهنگی انجام گرفته با ستاد استانی کرونا آزمون معوق صنعت ساختمان و تفاهم نامه قالی و فرش و نانواییان پنجشنبه ۲۷ آذر در ۹ حوزه امتحانی در استان برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: آزمون هماهنگ مرحله ششم نیز که قرار بود ۷ آذر ماه برگزار شود با ادغام با آزمون هماهنگ مرحله هفتم روز پنجشنبه ۴ دی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ۱۰ شهرستان استان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


رئیس مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بیان کرد: کارآموزان برای شرکت در آزمون‌ها دو روز پیش از تاریخ آزمون با مراجعه به درگاه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، کارت ورود به جلسه خود  را دریافت کنند.

لیراوی تاکید کرد: کارآموزان آزمون بی سوادی صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه نیز برای تکمیل پرونده آزمونی پس از پایان آزمون‌های کتبی با مراجعه با دفاتر خدمات ارتباطی معین آموزش فنی و حرفه‌ای، پرونده تشکیل دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.