سلیمانی دشتکی گفت :برنامه‌های حوزه‌ی اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد تاثیر قابل توجهی در کاهش فقر و بیکاری در استان داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سلیمانی دشتکی در نشست شورای اشتغال استان ایلام بیان کرد : کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام از دستگاه‌هایی است که بیشترین موفقیت‌ها را در زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل داشته است و امسال هم توانسته بسیاری از مددجویان جویای شغل این استان را وارد عرصه کار و تولید کند.

سلیمانی دشتکی با تجلیل از عملکرد مطلوب کمیته امداد استان در حوزه اشتغال و مبارزه با فقر و بیکاری تصریح کرد: عملکرد این نهاد در برنامه ریزی جهت محرومیت زدایی و همچنین اقدامات همه جانبه جهت پیشگیری و کاهش تبعات منفی ناشی از گسترش ویروس کرونا بسیار مطلوب بوده است.

او ادامه داد: این نهاد در زمینه جذب و پرداخت تسهیلات تبصره۱۶، پرداخت تسهیلات از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و طرح‌های راهبری شغلی عملکرد موفق و مطلوبی داشته است.

استاندار ایلام در ادامه از بانک‌های عامل استان ایلام خواست در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان و هموار سازی مسیر توانمندسازی این قشر و تسریع در پرداخت تسهیلات با کمیته امداد همکاری مطلوبی داشته باشند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.