رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: با تشدید بازرسی‌ها ۱۱ پرونده تخلف گرانفروشی برای نانوایی‌‎های این شهرستان تشکیل شد.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت:تاکنون ۱۱ نانوایی متخلف در این شهرستان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

جهین افزود: از ابتدای سال تاکنون از خبازی‌های این شهرستان ۲ هزار و ۲۱۷ مورد بازرسی صورت گرفته و پرونده ۹۵ واحد نانوایی به دلیل تخلفات مختلف امسال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون سه واحد نانوایی در مهاباد نیز با حکم دادستانی پلمب شده، ادامه داد: در این مدت ۱۵۶ مورد شکایت مردمی نیز گزارش و بررسی شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد تصریح کرد: ۳۴ واحد خبازی بدون پروانه در مهاباد فعالیت دارند که باید نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام شود.

جهین با اشاره به نیمه‌فعال بودن برخی واحد‌های نانوایی اضافه کرد: تعدادی از نانوایی‌های غیرفعال و یا نیمه‌فعال، سهمیه آرد یارانه‌ای خود را به نانوایی‌های آزادپز می‌فروشند که این امر تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.