مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۵ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۵ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵ فقره سرقت خودرو در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان قائم شهر و شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی سارقان را که با تشکیل باندی ۳ نفره در این شهرستان فعالیت می‌کردند شناسایی شدند.

سرهنگ خادمی گفت: با هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ۵ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان قائم شهر و شهرستان‌های همجوار اقرار کردند.

کشف ۱۱ فقره سرقت موتور سیکلت در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۶ سارق موتور سیکلت در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در نور

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب توسط ۲ قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بنفشه ده و عوامل یگان امداد با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهمان را در حین حمل چوب با ۲ خودروی نیسان در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکار گفت: در بازرسی از خودرو‌های این افراد در م جموع ۳ تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگ‌های این شهرستان برداشت شده بود کشف شد.

او ارزش چوب‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.