معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام بیان کرد؛

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها

سرهنگ فرزاد یاسمی از برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید "قاسم سلیمانی" خبر داد.

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: هدف از برگزاری اینگونه مسابقات ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و افزایش سطح آگاهی کودکان و نوجوانان به مقوله مهم امنیت و روحیه ایثار و مقاومت است.

او افزود: سردار سلیمانی همانگونه که در زندگی پربرکت خود با روحیه سرشار از ایثار و مقاومت توانست به همراه جوانان و مومن فداکار امنیتی بی مثال را در کشور رقم بزند با شهادتش نیز بسیاری از انسان‌های خفته و غافل را بیدار کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امروزه هنر از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزار در انتقال مفاهیم گوناگون فرهنگی و اجتماعی در سطح جوامع است، ادامه داد: مطمئناً برگزاری اینگونه مسابقات که مورد علاقه کودکان و نوجوانان می‌باشد می‌تواند زمینه را برای اجرای برنامه‌های آموزشی و تداعی کردن روحیه ایثار و مقاومت در کودکان و نوجوانان فراهم کرد.

او ادامه داد : معاونت اجتماعی انظامی استان ایلام در نظر دارد در همین راستا یک دوره مسابقه نقاشی را با موضوع شهادت سردار شهید "قاسم سلیمانی" در بین کودکان و نوجوانان در سطح استان ایلام برگزار کند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را حد اکثر تا تاریخ ۱۱ دی ماه سال جاری از طریق پیام رسان سروش و ارتباط با ادمین پلیس ایلام با لینک http://sapp.ir/ilam۱۱۰ ارسال کنند.

سرهنگ یاسمی خاطرنشان کرد: در بین شرکت کنندگان به آثار برتر و برگزیده در مسابقه، توسط معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام جوایزی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.