پس از هادی چوپان، نام آرش رهبر نیز به عنوان یک ورزشکار ایرانی دیگر در لیست اصلی مسابقات بدنسازی (مستر المپیا ۲۰۲۰) دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که سایت رسمی مسابقات مستر المپیا در لیست رشته بادی بیلدینگ، نام هادی چوپان را منتشر کرد، حالا نوبت به آرش رهبر ورزشکار رشته فیزیک کلاسیک رسید. رهبر، ورزشکار ایرانی مقیم آمریکا است که امسال نیز مانند سال‌های گذشته در مسابقات مستر المپیا به روی استیج خواهد رفت.

از عناوین قهرمانی‌های مهم آرش رهبر می‌توان به این موارد اشاره کرد:

نایب قهرمانی در مسابقات مستر المپیا ۲۰۱۶ رشته فیزیک کلاسیک

رتبه چهارم مسابقات مستر المپیا ۲۰۱۷

نایب قهرمانی رقابت‌های آرنولد کلاسیک ۲۰۱۸

در سال ۲۰۱۸ وقتی که آرش رهبر در مسابقات آرنولد کلاسیک اوهایو به روی استیج رفته بود، آرنولد شوارتزنگر اسطوره رشته پرورش اندام، به سمت او رفت و با او عکس سلفی گرفت و  پس از این اتفاق رسانه‌های اروپایی از آرش رهبر با این عنوان یاد کردند:

" او تنها ورزشکار ایرانی است که کاری کرد آرنولد شوارتزنگر با او عکس بگیرد"


بیشتر بخوانید


نکته جالب این لیست، دیده شدن نام علی شمس قمر دیگر بدنساز کشورمان است. شمس قمر که جواز ورود به این مسابقات را به دست آورده است، مدتی پیش اعلام کرد که به دلیل عدم دریافت روادید کشور آمریکا نمی تواند در مسابقات المپیا شرکت کند؛ اما نام او در این لیست وجود دارد و اگر شمس قمر بتواند خود را به اورلاندو برساند، مشکلی برای رفتن به روی استیج فیزیک کلاسیک ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار