«امید» امید کارتن‌خواب‌ها

موسس گرمخانه «امید» اصفهان با بیان اینکه موسسه امید، امید کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها در کل کشور است، گفت: این موسسه از همه شهرها مراجعه کننده دارد.

محسن انصاری موسس و مدیر‌عامل گرمخانه امید اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار داشت: گرمخانه «امید» در سال ۹۴ با شماره ثبت ۵۰۵۲ با هدف جمع کردن کارتن‌خواب‌ها در یک مکان ثابت، تأسیس شد.

او گفت: در حال حاضر در این گرمخانه ۲۵۰ نفر به صورت ثابت و ۳ هزار نفر به صورت غیر ثابت پذیرش شده‌اند که هزینه‌های اسکان، اطعام و درمان آن‌ها در موسسه پرداخت می‌شود. ۲۰ درصد از این هزینه‌ها کمک‌های مردمی و ۸۰ درصد باقی‌مانده توسط چند خیر انسان‌دوست تأمین می‌شود.

موسس گرمخانه «امید» اصفهان افزود: گرمخانه امید اصفهان تنها موسسه مردمی در کشور است که بخش «ام. ام. تی» یا ترک اعتیاد دارد و کلیه خدمات درمانی هم برای کسانی که اعتیاد دارند و هم برای مبتلایان به بیماری ایدز انجام می‌شود.

او خاطر نشان کرد: در مکانی که به صورت امانت از طرف استانداری تحویل موسسه شده، سالن ورزشی، کتابخانه، اتاق پزشک روانشناس و مشاوره و اتاق پزشک معالج و ... ایجاد شده که هزینه‌های آن توسط موسسه پرداخت می‌شود و از نظر مالی، زیر نظر هیچ ارگان یا موسسه دولتی یا غیردولتی نیست.

انصاری افزود: گرمخانه امید بعد از پذیرش افرادی که خود به موسسه مراجعه می‌کنند و یا توسط نیروی انتظامی و شهرداری، تحویل موسسه می‌شوند، امکانات درمانی و رفاهی را تقبل کرده و بعد از اتمام دوره‌های درمان، با هدف توانمندسازی و سازماندهی آن‌ها، معرفی‌نامه برای کار در مشاغل مختلف را صادر می‌کند.

او گفت: این موسسه از همه شهر‌ها مراجعه کننده دارد و هنگام بازگشت این افراد به شهر‌های خود تمام هزینه‌های ایاب‌وذهاب آن‌ها را می‌پردازد.

موسس گرمخانه «امید» اصفهان خاطرنشان کرد: گرمخانه امید از کمک مردم و خیران انسان‌دوست و تمام ارگان‌های دولتی و غیردولتی استقبال می‌کند تا در ارائه خدمات به این قشر زجرکشیده، بهتر از قبل عمل کند و آن‌ها را تا حدی به زندگی عادی برگرداند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار