رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشنواره مشق عشق با مشارکت خبرنگاران استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهران باهری رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره مشق عشق برای عموم آزاد است، گفت: به منظور شرکت در این جشنواره، از خبرنگاران استان برای به نمایش گذاشتن جلوه‌های ویژه معلمی در دوران شیوع ویروس کرونا، دعوت می‌شود.

او با اشاره به ایثارگری و فداکاری معلمان در شرایط شیوع ویروس کووید ۱۹ افزود: جشنواره «مشق عشق» جلوه‌های ویژه معلمی با هدف به نمایش گذاشتن خلاقیت، نوآوری و ایثار گری فرهنگیان استان در فرآیند یاددهی یادگیری برگزار می‌شود.

باهری، از همه خبرنگاران در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های محلی استان برای شرکت در جشنواره «مشقِ عشق» نمایش جلوه‌های ویژه معلمی در دوران شیوع ویروس کرونا دعوت کرد.

او بیان کرد: نقش برجسته معلمان در آموزش دانش آموزان در شرایط شیوع ویروس کووید۱۹، جلوه‌های ویژه معلمی در مناطق دوردست، محروم و حاشیه‌ای استان، آموزش در زیست بوم کرونا و نقش آفرینی معلمان در این شرایط و برگزاری کلاس‌های حضوری در شرایط تعطیلی مدارس در فضای آزاد از مهمترین محور‌های این جشنواره است.

باهری با بیان اینکه این جشنواره در رشته‌های فیلم کوتاه، دلنوشته، کلیپ، شعر، داستان کوتاه، انیمیشن، موشن گرافی، پوستر، عکس و روایتگری بر گزار می‌شود گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان اسفند ماه به کانال ارتباطی سروش «۰۹۱۳۹۵۷۲۷۴۱» و Roeapkerman@gmail.com ارسال کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: به ۸ اثر برتر ارسالی از طرف خبرنگاران به جشنواره، لوح سپاس و جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ویروس کرونا ، معلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار