معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۳ داور پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی را قضاوت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر گفت: «مجید حمزانلویی»، «محمد شاکری» و «عباس کریمی» هیئت داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی را تشکیل می‌دهند.

او افزود: این دوره از جشنواره از امروز با روی صحنه رفتن اثر نمایشی «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به کارگردانی «علی کاملی» در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مجتمع فرهنگی و هنری نسیم آغاز به کار می‌کند و هیئت داوران پس از تماشای ۶ اثر راه یافته به مرحله نهایی، ۲۸ آذر، در کنار برگزیدگان این دوره، آثار برگزیده را برای معرفی به جشنواره تئاتر فجر اعلام می‌کنند.


بیشتر بخوانید 


او ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بهره گیری از مفاهیم و جلوه‌های فرهنگ، تاریخ و ادبیات غنی ایرانی واسلامی، فرهنگ وآداب و رسوم بومی و محلی استان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و امیدبخشی در جامعه با توجه به آمار روانی ناشی از شیوع جهانی کرونا، توجه به مفاهیم و ارزش‌های والای جهانی در جامعه را از جمله موضوعات این جشنواره عنوان کرد.

او افزود : به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تماشای آثار تنها برای هیئت داوران و عوامل گروه پانزدهمین جشنواره تئاتر استان در ۲ شهرستان اسفراین و بجنورد امکان پذیر خواهد بود.

پانزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی از ۲۶ تا ۲۸ آذر در شهرستان‌های اسفراین و بجنورد به مدت سه روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.