رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کنگاور گفت : برای طرح زمستانی امسال در مجموع سه هزار و ۶۰۰ تُن ماسه و نمک در راهدارخانه‌های این شهرستان ذخیره شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، روضانعلی حصاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کنگاور گفت : راهداران و راننده‌ها سربازان خط مقدم جاده‌ها و البته مظلوم‌ترین آن‌ها هستند؛ کسانی که کمتر از آن‌ها نام برده می‌شود، ولی حضورشان در جاده‌ها غیرقابل انکار است.

او گفت : قبل از شروع فصل سرما و شروع بارش‌ها و در اجرای طرح زمستانی، راهدارخانه بیدسرخ این شهرستان با سه هزار تُن ماسه و ۶۰۰ تُن نمک تجهیز شده است.

او افزود: از ۱۵ آذر ماه امسال برای برفروبی و جلوگیری از مسدود شدن محور‌های کوهستانی شهرستان، سه اکیپ برفروبی در مناطق سخت گذر و صعب العبور مستقر و خدمت رسانی خواهند کرد.

حصاری افزود: این اکیپ‌ها در گردنه‌های اصلی و محور‌های کوهستانی شهرستان مانند بیدسرخ، روستا‌ها و یک اکیپ بصورت سیار اقدام به خدمت رسانی می‌کند.

او ادامه داد: زمستان امسال بیش از ۱۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک به همراه ۳۳ پرسنل اداره و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کنگاور در محور‌های بزرگراهی، اصلی و فرعی برفروبی می‌کنند.

او با بیان اینکه نیرو‌های راهداری همچون گذشته از ساعات اول بارش‌ها در محور‌های ارتباطی مستقر خواهند شد، افزود: نیرو‌های راهداری بدون وقفه مشغول خدمات رسانی، برف روبی و رهاسازی وسایل نقلیه در محور‌های ارتباطی اصلی و فرعی خواهند بود و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تصادف و هرگونه حادثه دیگری انجام خواهند داد.

حصاری با بیان اینکه طرح زمستانه تا ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته به محض بارش برف، عملیات برف روبی در جاده‌های اصلی و روستایی آغاز می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.