نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از مسئولان و مدیران خواست در مباحث تحقیقاتی جدی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی گفت: مسئولان و مدیران در مباحث تحقیقاتی جدی باشند و زیر مجموعه هایشان را در این امر تشویق کنند.

آیت الله دری نجف آبادی خطاب به حاضران گفت: شما مدیران دستگاه‌ها هستید که باید تحقیقات زمینه مختلفی انجام دهند که باید این تحقیقات پیگیری شود و مستقیم از شما می‌خواهم در این زمینه همت کنید، تشویق کنید و روحیه بدهید.

او اضافه کرد: جامعه ما جوان‌های، دختران ما پسران ما و دختران ما در رشته اصلی علوم تجربی، علوم انسانی و علوم اسلامی که سرفصل اصلی دانشگاهی هستند و جامعه بشریت به آن نیاز دارند تلاش و تحقیق کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: از علوم تجربی با همه ابعادش از جمله، کشاورزی، صنعت و محیط زیست و در علوم انسانی از آن بخش که طبق مبانی ماست استفاده کنیم.

او ادامه داد: ما مبانی سکولاریسم، مبانی اومانیسم، مبانی لیبرالیسم و مبان یکمونیسم را قبول ندارمی را قبول نداریم بلکه مبانی ما مبانی علوی و فاطمی است و در علوم اسلامی به دانشگاه اهلبیت مکتب امام صادق مراجعه می‌کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.