سرپرست حوزه راه‌های روستایی اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طی هفت سال گذشته ۹۱۷ کیلومتر راه روستایی در کردستان احداث شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عطاالله ایرانمنش سرپرست حوزه راه‌های روستایی اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در این استان، ۲ هزار و ۱۷۸ کیلومتر راه روستایی آسفالته وجود داشت که این میزان هم اکنون به سه هزار و ۹۵ کیلومتر رسیده است.

او اضافه کرد: ۹۱۷ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده در این استان طی فعالیت دولت تدبیر و امید شامل ۵۷۰ کیلومتر در دولت یازدهم و ۳۴۷ کیلومتر نیز در دولت دوازدهم است که با این خدمات میانگین آسفالت راه روستایی این استان با ۱۵ درصد افزایش به ۵۰ درصد رسید.

سرپرست حوزه راه‌های روستایی اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: طی خدمت هفت ساله این دولت در حوزه‌های راه روستایی این استان حدود سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

اوبا بیان اینکه احداث راه‌های روستایی تا شهریور سال گذشته بر عهده اداره کل راه و شهرسازی بود و از آن پس اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای راهداری عهده‌دار این مسوولیت شده است، یادآور شد: در حدود یکسال بعد از این ماموریت تاکنون ۹۳ کیلومتر از راه‌های روستایی در قالب طرح ابرار آسفالت شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.