بازیکنانی بزرگ به انتقال به تیم فوتبال رئال مادرید نزدیک بوده اند، اما این انتقال هیچ وقت صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال رئال مادرید یکی از پرافتخار‌ترین تیم‌ها در اروپا و در جهان است و حضور در این تیم برای هر بازیکنی در فوتبال افتخار محسوب می‌شود. شاید بازیکنی در دنیای فوتبال نباشد که علاقه‌ای به حضور در سانتیاگو برنابئو و رئال مادرید نداشته باشد.

در سال‌های اخیر ستارگانی بوده اند که هر کدام به دلیلی با وجود علاقه تیم مادریدی به حضور آن‌ها در رئال مادرید، موفق به حضور در این تیم و بستن قرار داد با آن‌ نشده اند و حسرت حضور آن‌ها در سانتیاگو برنابئو و بازی با پیراهن تیم فوتبال رئال مادرید برای این تیم اسپانیایی مانده است.

به ۶ نفر از این ستارگان اشاره خواهیم کرد:

۱. استیون جرارد

فلورنتینو پرز ۲ بار در سال‌های ۲۰۰۴ و همچنین ۲۰۱۰ سعی کرد تا اسطوره باشگاه لیورپول را به مادرید بیاورد و با او قرار بندد، اما هر ۲ بار با جواب منفی جرارد مواجه شد و این بازیکن هیچ وقت تیم لیورپول را ترک نکرد.

۲. فرانچسکو توتی

این اسطوره ایتالیایی نیز بار‌ها به انتقال به رئال مادرید نزدیک بوده است، اما هیچ وقت تیم خود رم را ترک نکرد. توتی در مصاحبه‌ای عنوان کرد: تنها تیمی که می‌توانستم به جز رم در آن بازی کنم رئال مادرید بود، اما هیچ وقت نمی‌توانستم رم را ترک کنم.

۳. لوئیس سوآرز

ستاره اروگوئه‌ای سابق تیم فوتبال بارسلونا در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ در حال انتقال به رئال مادرید بود، اما در آن زمان به دلیل اعتقاد نداشتن مربی وقت رئال، کارلو آنجلوتی به سوآرز این انتقال هیچ گاه صورت نگرفت.

۴. داوید ده خیا

او چند سال گذشته در حال انتقال به رئال مادرید بود و همه مراحل انتقال او نیز تمام شده بود، اما دیر ارسال کردن فکس انتقال او به رئال مادرید همه چیز را تمام کرد و این دروازه بان اسپانیایی را از حضور در رئال مادرید محروم کرد.

۵. رابرت لواندوفسکی

رئال مادرید ۳ بار در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ به دنبال مهاجم لهستانی بایرن مونیخ رفت و در هر ۳ بار، سران بایرن مونیخ از انجام این انتقال خودداری کردند.

۶. مارکو رویس

رئال مادرید بار‌ها در سال‌های گذشته به دنبال انتقال این ستاره آلمانی به اسپانیا بوده است، اما رویس در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که می‌خواهد تا پایان فوتبال خود در دورتموند بماند و برای این تیم بازی کند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۰۹:۱۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
اولا تقریبا همه شون توی سانتیاگو برنابئو بازی کردن البته برابر رئال
ضمنا وقتی خودشون قبول نکردن برن رئال حسرتی هم بر دلشون نمونده حسرت بر دل مقامات رئال مونده که نتونستن اونها رو بخرن
آخرین اخبار