مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار میوه، شیرینی و آجیل در آستانه شب یلدا در استان خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن شب یلدا و افزایش تقاضای مردم برای خرید میوه، شیرینی، آجیل و خشکبار، گشت‌های ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی با همکاری سازمان صمت و اتاق‌های در این رابطه وارد عمل شده اند.

او با بیان اینکه این بازرسی‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و با هدف تشدید نظارت‌ها و برخورد با گرانفروشان انجام می‌شود، افزود: مقرر شده تا پرونده‌های متشکله در این طرح با سرعت و جدیت رسیدگی و مجازات سنگینی برای متخلفان اعمال شود.

سالاری از اجرای این طرح نظارتی در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و اضافه کرد: تعزیرات حکومتی در برخورد با اصنافی که با گرانفروشی به مردم اجحاف می‌کنند هیچگونه اغماضی نخواهد کرد و مجازات‌های جرائم نقدی سنگین، نصب پارچه تخلف و تعطیلی واحد صنفی برای اصناف متخلف با جدیت اعمال شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان درخواست کرد تا گزارشات و شکایات خود را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت و یا سامانه www.t۱۳۵.ir اعلام کنند تا موارد توسط گشت‌های نظارتی بررسی و متخلفان اعمال قانون شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار