۴۲۳ میلیون ریال جریمه قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف لوازم آرایشی قاچاق و اقلام بهداشتی و جریمه ۴۲۳ میلیون ریالی برای متخلف خبر داد.

۴۲۳ میلیون ریال جریمه قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،داریوش جودکی،مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: براساس گزارش نیروی انتظامی مبنی بر کشف لوازم آرایشی و اقلام بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۴۱ میلیون ریال از پارکینگ یک منزل مسکونی در همدان  پرونده‌ای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.  

او ادامه داد:متهم لوازم آرایشی و اقلام بهداشتی را در منزل خود نگهداری و درشرایط کمبود مواد ضدعفونی در بازار با چندین برابر قیمت به فروش میرساند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان افزود:شعبه پنجم این اداره کل پس از اجرای تشریفات قانونی و صدور رای مقتضی متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ حدود ۴۲۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رای پرونده به اجرای احکام ارسال شد.

جودکی ضمن تقدیر ازمردم برای همکاری در ارسال گزارش از تخلفات و سودجویی ها، در خواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ وتارنمای t۱۳۵.ir اعلام نمایند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.