معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه یکی از دغدغه‌های امروز مردم و مسئولان کشور را اشتغال، معیشت، ازدواج جوانان و رفع محرومیت دانست .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه یکی از دغدغه‌های امروز مردم و مسئولان کشور را اشتغال، معیشت، ازدواج جوانان و رفع محرومیت دانست و گفت : برای رفع این مشکلات نیاز به حضور جدی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری داریم که از رسانه‌ها انتظار می‌رود فضای استان را برای جذب سرمایه فراهم کنند.

او گفت : از طریق اخبار مثبت و امیدوارکننده‌ای که از طریق رسانه‌های رسمی منعکس می‌شود می‌توانیم سرمایه‌گذاران خارج از استان را جذب کنیم و از این طریق به توسعه کرمانشاه و رفع محرومیت استان کمک نماییم.

او با اشاره به وضعیت کنونی جامعه از نظر شیوع ویروس کرونا، به در پیش بودن ۲ انتخابات در سال آینده اشاره کرد و افزود: از رسانه‌های استان انتظار تحرک، ایجاد امیدواری و آگاهی بخشی را داریم و توقع داریم زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم آماده کنند.

او افزود: امروز در شرایطی هستیم که همه آنانی که دغدغه نظام، امام، شهدا و امنیت جامعه را دارند باید پای کار بیایند و به انتخابات باشکوه در طراز انقلاب اسلامی کمک کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.